A dispărut linia de servire de la restaurantul Academica!

Încă de la începutul anului, conducerea Universităţii din Piteşti a promis că restaurantul Academica, de lângă Rectorat, va fi redeschis. Restaurantul este format din demisol, parter și etaj și în 2003 a fost închiriat de către Argecom, iar în 2014, de către firma New Cooking Art, care însă nu a mai redeschis localul.

Conducerea UPit și-a exprimat dorința de a-l repune în circuit pentru a oferi studenților şi profesorilor posibilitatea de a servi masa, preparatele urmând să fie pregătite la cantina de pe Doja. Deşi a început deja anul universitar, restaurantul este în continuare închis, problema fiind linia de servire, care, potrivit rectorului Dumitru Chirleșean, a dispărut în mod misterios:

„Până la urmă tot vom afla cine a luat-o și ce a făcut cu ea, dar până atunci trebuie să achiziționăm una care să respecte toate standardele, pentru că nu ne putem juca cu sănătatea oamenilor” - a precizat Chirleşean. Pentru a achiziționa o linie de servire modernă care să aibă spații de stocare corespunzătoare, fierbinți și reci, precum și toate recipientele necesare, este nevoie de aproximativ 25.000 de euro.

CITEȘTE ȘI ... ISU și OPC - la vânătoare de fumători în baruri, cluburi și discoteci

În acest caz, universitatea ar putea merge și pe achiziție directă, ținând cont că suma nu depășește 40.000 de euro, dar rectorul dorește să facă totul prin SEAP: „Am început procedura. Nu e chiar un lucru simplu de achiziționat această linie, pentru că nu poate fi cumpărată de oriunde. Nu doresc să fac achiziție directă. Prefer să fie totul transparent, prin licitație. Nu vreau să vină unul sau altul să spună că linia a fost achiziționată pe pile, nu am nevoie de astfel de discuții”, a mai spus Dumitru Chirleșean.

Rectorul UPit speră ca până la sfârșitul lunii Academica să se deschidă și studenții să poată beneficia de o masă bună cu numai 12 lei. Între timp, cantina din Doja a fost deschisă.

Sursa: Saptamanalul Ancheta