Dolo Trans Olimp - investiţii masive pentru anul 2018!

Cel mai puternic transportator din Argeş, Dolo Trans Olimp, se mândrește cu o cifră de afaceri de 150 milioane lei şi un profit de 3,5 milioane de lei.
Tânărul manager, Cristian Dolofan, plănuieşte pentru anul 2018 să extindă flota şi să menţină ritmul în conformitate cu dinamica pieţei, strategie care are ca obiectiv principal creşterea nivelului de calitate şi siguranţă al serviciilor oferite, cât şi sporirea celui de comunicare cu echipa din cadrul societăţii.

CITEȘTE ȘI ... Dolo Trans Olimp angajează asistent manager!

Procesul de extindere și dezvoltare a început încă din primele zile ale anului, fiind deja achiziționate primele transportatoare. De asemenea, la acest început de an, platforma de stocaj și distribuție mașini de la Mărăcineni va deveni funcțională.
 Dolo Trans Olimp se află în topul celor mai importante companii de profil, cu cea mai nouă flotă de autocamioane şi o evoluţie economică spectaculoasă.


Ce pregăteşte DTO în acest an?
- Pentru  2018, la nivelul companiei, am trasat foarte clar obiectivele pe care le urmăresc în vederea creşterii productivităţii şi dezvoltării afacerii.  Vom aduce în portofoliul nostru noi clienţi importanţi şi vom dezvolta relaţiile de colaborare cu o parte din clienţii existenţi. În plus, aşa cum am procedat şi până acum, ne perfecţionăm serviciile, pentru că, într-o piaţă foarte dinamică, îşi vor menţine ritmul de dezvoltare doar cei care oferă clienţilor mari servicii pe măsură. Îmi continui planul de creştere accentuată, aşadar continui să fac investiţii masive în achiziţia de camioane noi. În plus, cred că platforma de stocaj de la Miceşti este proiectul care va dezvolta considerabil businessul DTO.
Aşa cum se întâmplă peste tot în mediul economic românesc, şi noi ne confruntăm cu lipsa de predictibilitate legislativă şi fiscală, chiar dacă efectele nu se văd deocamdată.


Cum caracterizaţi anul 2017 pentru afacerea pe care o manageriaţi?
- Nu vreau să spun cuvinte mari, dar 2017 a adus pentru DTO două lucruri importante. Primul este CONTROLUL obţinut prin softurile integrate la nivel de societate, care ne-au permis o vizualizare în timp real şi un control sporit al tuturor proceselor interne. Al doilea este PROFITABILITATEA, dat fiind faptul că am reuşit să gestionăm mai eficient flota de camioane.


 Domeniul transporturilor este foarte sensibil din punct de vedere al resursei umane, fiind cunoscut faptul că şoferii migrează de la o firmă la alta. La nivelul companiei dumneavoastră care este situaţia?
- Dacă în primul trimestru al anului trecut ne confruntam cu grija legată de resursa umană, aşa cum am mai declarat, am reuşit să avem un nucleu stabil de angajaţi, mai mult, o bună parte din şoferii care au renunţat la colaborarea cu noi au revenit, lucru care mă bucură, întrucât aceştia au dovedit că, punând în balanţă experienţa pe care au avut-o la diverse companii de transport, ne aleg pe noi într-un final. Anul 2017 ne-a adus o serie de premii şi distincţii din partea revistelor - ziarelor de succes din România, fapt pe care îl apreciem şi le mulţumim tuturor.