Horațiu Vasilescu- director general Bijuteria Teilor: „Ne mândrim cu faptul că am ajuns să fim experţii pe pietre preţioase”

Bijuteria Teilor,un brand ce a luat naștere în urmă cu 10 ani, creat de antreprenorul Florin Enache, a reușit să se impună din ce în ce mai mult pe piața pietrelor prețioase.

Lanțul de bijuterii Teilor și-a surprins și fidelizat clienții de-a lungul anilor cu piese de bijuterii spectaculoase din aur și cu diamante. Creşterea și dezvoltarea acestui business s-a datorat în principal extinderii reţelei de bijuterii, care a ajuns la 22 de magazine la nivel naţional, dintre care şapte sunt doar în Capitală, precum și a unei strategii puternice de marketing. De asemenea, în anul an­te­rior, com­pa­nia a înre­gis­trat o cifră de a­fa­ceri de 31 milioane de lei şi un pro­­fit net de 0,8 milioane de lei, conform da­­telor ZF.

 „Brandul vine de la numele străzii pe care este sediul central. Noi vrem să avem acest brand si peste 100 de ani. Povestea Teilor a început acum vreo 10 ani. Şi acum câţiva ani dacă i-aş fi întrebat cum ar fi să vândă o bijuterie de 5.000 de euro în 2017, mi-ar fi spus să mă trezesc. Ne mândrim cu faptul că am ajuns să fim experţii pe pietre preţioase. Tinerii vor să plece din magazin şi să fie văzuţi în mall cu o pungă maro de la Teilor.”,a declarat Horațiu Vasilescu, directorul general al Bijuteriei Teilor, în cadrul unui eveniment dedicat în exclusivitate brandurilor românești.