Medicul Marinescu și alți argeșeni- blocați de uraganul Ophelia într-un aeroport! Bătaie de joc a Wizz Air...

150 de români, pasageri ai unei curse WizzAir de la Liverpool spre Craiova au ramas blocaţi pe aeroportul britanic după ce zborul lor a fost anulat din cauza fenomenului metorologic cunoscut ca Uraganul Ophelia sau Furtuna Ophelia. Cursa WizzAir din Liverpool spre Craiova a fost anulata luni seara din cauza condiţiilor meteo nefavorabile din oraşul britanic. Conform celor care au cazut victima acestei situaţii, compania le-a făcut promisiuni deșarte tuturor pasagerilor, vorbindu-le deapre posibilitatea de a reprograma gratuit un zbor alternativ. De la o astfel de promisiune, cei 150 de romani ramasi in aeroport au ajuns la situatia in care au fost notificati sec ca abia maine seara exista o cursa din Luton (Londra) cu care pot ajunge acasa, fara ca vreunul dintre costurile acestor zile sa fie suportate de Wizzair. Costurile inseamna retur in orasul in al carui aeroport sunt blocati, cazare, hrana etc... Situatie dramatica pentru buna parte din oamenii ramasi "in aer" care au fost surpinsi de acest moment fara bani asupra lor.  Printre cei 150 de oameni care se aflau în drum spre Craiova, se numara și câțiva argeșeni care au fost nevoiți să petreacă ore bune în aeroportul britanic până să se cazeze pe cheltuiala proprie la un hotel din alt oraș. 

#WizzAir- o companie aeriană fără considerație față de pasagerii săi în fața unor catastrofe naturale

Unul dintre pasagerii din Arges este doctorul Mihai Marinescu, fiul cunoscutului cardiolog Sorin Marinescu,  aflat în această situație împreună cu un grup de prieteni, toți aflați în concediu.  Inițial, reprezentanții WizzAir au declarat că le vor asigura celor 150 de pasageri care se aflau în avionul ce mergea din Craiova spre Liverpool,  cazare și transport până la aeroportul din Luton, iar la numai cinci ore de la această declarație,  reprezentanții companiei aeriene le-au spus pasagerilor că nu vor putea să le asigure absolut nimic din ceea ce le-a fost promis pentru a putea fi transportați și cazați în Luton: „În acest moment, nu există transport. Dacă vreți să ajungeți în oraș, trebuie să o faceți pe cont propriu”, le-a transmis pasagerilor reprezentantul WizzAir.

Indignat de această situație, doctorul Mihai Marinescu a discutat cu redactorii SursaTa, dorindu-si sa traga un semnal de alarmă cu privire la modul în care au gestionat această  situație reprezentanții companiei aeriene :

Reporter:  Îmi puteți spune care este situația dumneavoastră și a celorlalți pasageri în acest moment? Cum ați reușit să vă deplasați? Unde ați dormit după acest incident nefericit?

Suntem cazați în Birmingham.A trebuit să luam un taxi pentru a ajunge aici, pe cont propriu.În cursul zilei de mâine trebuie să ajungem la aeroportul  din Luton.

Reporter: Câte persoane din Argeș se mai află în aceeași situație la acest moment?

Mă aflu aici cu prietena mea, Florentina Nica, care este de fel din Mioveni, și cu încă o persoană  care este din Pitești. Ceilalți sunt din afara județului.

#Medicul piteștean va acționa în instanță compania aeriană!

Reporter: Care este poziția dumneavoastră față de atitudinea companiei aeriene?

Ne au promis transport plus cazare în Luton, după care la un interval de 5 ore ne-au anunțat că,  WizzAir nu vrea să suporte cheltuieliile pentr transport  și cazare. Am luat un taxi până la Birmingham,plus cazare ndividual noi. Restul au plecat la Luton să aștepte în aeroport până mâine.

Eu voi păstra toate facturile și intenționez să  îi dau în judecată.

Reporter: Sunteti in concediu  în Anglia sau doar într-o călătorie de afaceri?

Concediu, dar am ales Anglia pentru a ma interesa de aparatura medicală pentru clinica de cardiologie pe care o conduc.

Ce este trist este faptul că erau copii de 9 luni, care nu aveau ce mânca. Ne-au oferit un pahar de apă decât. Erau persoane care nu mai aveau niciun ban. Nici bani pe card, nimic.Toți erau nepăsători față de acești oameni.Avionul a aterizat la 20 de mile de Liverpool și s-a intors gol la Craiova.Ne puteau duce cu un autocar la aeroportul respectiv, nu să așteptăm 10 ore în aeroport în picioare sau întinși pe jos.