Birouri închiriate lângă cele mai bune școli private!

Tot mai mulți bucureșteni renunță la apartamentele din oraș și se retrag spre periferie, acolo unde găsesc multă liniște și o conectare mai bună cu natura. Fac asta mai ales dacă au copii preșcolari sau școlari.


Cum poți închiria un birou bine amplasat în București? Apelează la GVA!

Din nefericire, deși a trăi în zonele limitrofe Capitalei reprezintă o bună alegere, totuși, de cele mai multe ori, pentru aceia care au firme în proprietate, activitatea zilnică se desfășoară tot în marea metropolă.

Iar dacă au și copii în întreținere, parcă tot o școală situată în București este mai bună, mai ales dacă vorbim de una particulară.

În aceste condiții, deși poate sediul principal al unei firmei se află în Ilfov, închirierea unui  birou lângă o școală privată este cea mai bună soluție, deoarece părintele care face acest lucru poate să își ducă personal dimineața copilul la unitatea de învățământ și să îl ia după-amiaza, după ore sau chiar după programul after school.

În acest fel poate petrece mai mult timp cu cel mic, dacă includem și drumul de la și înspre casă.

Mai mult decât atât, dacă există un spațiu propice în cadrul biroului unde acesta își poate face temele și poate chiar să fie supravegheat, cu atât mai bine: atunci când părintele și copilul ajung acasă, deja pot să se distreze pe cinste, fără a mai fi nevoie de o perioadă în care elevul să fie nevoit să se gândească la școală.

GVA oferă celor interesați șansa unor închirieri birouri București foarte bine amplasate,  inclusiv lângă unități de învățământ private sau publice prestigioase, care asigură antreprenorilor, dar și angajaților ce vor lucra în aceste locații, o gama largă de oportunități, perfect adaptate nevoilor lor zilnice.

Cei interesați pot să aleagă între birouri de diferite dimensiuni, complet mobilate, configurabile, dotate cu cea mai modernă tehnologie și gata de a fi utilizate imediat. Iar aceia care vor o locație amplasată lângă o școală privată de top, pot avea chiar și așa ceva.


Avantajele unui birou închiriat într-o zonă bună a Capitalei

Închirierea unui spațiu de lucru oferă multiple avantaje, traduse prin economii la diverse categorii de costuri, precum ar fi cele privind serviciile de curățenie, apă, electricitate, aer condiționat, încălzire, cheltuieli care pot să fie incluse uneori direct în taxele fixe de închiriere ale biroului.

Chiar și în calitate de freelancer, de mic antreprenor, la început de drum este foarte indicat să îți muți afacerea din locuința personală la un birou, deoarece astfel vei putea ca să ai mai mulți clienți, mai ales dacă alegi o locație foarte bine poziționată în raport de activitatea pe care o desfășori. 

În funcție de volumul de muncă și de numărul de clienți, de perspectivele pe termen mediu și lung, se poate analiza varianta închirierii unui birou în București.

Pentru a avea succes în business trebuie să folosești un spațiu care oferă oportunități reale de creștere.

Un spațiu plăcut și bine dotat în care să fie desfășurată activitatea este esențial, deoarece este locul unde se iau decizii importante pentru prezentul și viitorul companiei. Aici trebuie să existe un sistem de iluminare foarte bun, mobilier modern și confortabil, un semnal bun la internet, echipamente tehnologice de ultimă generație, suficiente prize, spații de relaxare și băi.

Unul dintre elementele care diferențiază net un biroul dedicat de unul impropriu, amplasat într-un bloc de locuințe, este faptul că primul pune la dispoziție antreprenorului și un spațiu de recepție al vizitatorilor.

Modul în care sunt primiți vizitatorii și li se oferă informațiile de care au nevoie reprezintă o prima carte de vizită, de aceea recepționerul va fi amplasat în zona de acces așa încât persoanele să fie mulțumite de atenția pe care o primesc de la firma respectivă.

Nu trebuie uitate nici locurile de parcare, ce trebuie să fie în număr suficient, atât pentru angajați, cât și pentru vizitatori (clienți), mai ales dacă este vorba un birou care lucrează cu publicul.

Locurile de relaxare sunt și ele importante, la fel și securitatea care trebuie să permită angajaților să se simtă în siguranță 24 de ore din 24.

Pentru a vedea oferta GVA Birouri intrați pe site-ul de prezentare al agenției!