Lovitură de proporții pentru marile televiziuni! Decizia luată de Facebook!

Marile televiziuni primesc o lovitură de proporții din partea celei mari rețele sociale din lume. Cu 1,94 de miliarde de utilizatori activi pe lună, Facebook va lansa, la jumătatea lunii august, după mai multe amânări propriul său serviciu de televiziune.

Aici vor fi putea fi urmărite primele episoade ale producţiilor originale finanţate de gigant, într-o nouă secţiune video, informează agenţia de presă Bloomberg citând surse apropiate proiectului.

Citiți șiȚinută ȘOC în Pitești! Cu sânii goi pe stradă!!!

Primele emisiuni vor avea o durată scurtă şi au fost realizate cu un buget redus, dar Facebook finanţează şi show-uri scumpe, asemănătoare celor produse de staţiile TV, acestea urmând să fie disponibile mai târziu pe site. Secţiunea va include şi conţinut generat de utilizatori, scrie zf.ro.

Ce dorește să obțină compania americană prin acest demers? Ţinta Facebook este generarea unui conţinut mai bun decât cel disponibil pe YouTube. Totuși, firma americană nu are pretenția de a concura cu Netflix sau HBO.

Adevăratul scop al acestei mutări este obținerea unei cote mai mari din bugetele de publicitate de peste 70 mld. dolari alocate televiziunilor.

Sursa bugetul.ro