Surpriză la Primăria Mioveni!

Luna octombrie vine cu o surpriză pentru cetăţenii şi pentru angajații Primăriei Mioveni.
Mai exact, de luni, 3 octombrie, se va implementa un sistem de control al accesului în instituție, pe bază de cartelă.

CITEȘTE ȘI ... AUTOTREN ÎN FLĂCĂRI! Pompierii au acționat

În plus, cetățenii din Mioveni sunt anunțați și de schimbarea programului și modului de lucru în primărie. Astfel, accesul la parterul primăriei, respectiv la secretariat, registratură și biroul de plată a taxelor și impozitelor se va face ca și până acum, în intervarul orar de funcționare al instituției, urmând ca accesul cetățenilor către birourile de specialitate, aflate la etajele superioare, să fie modificat conform următorului program: marţi - 08.00-12.00 şi joi - 12.00-16.00.

Important este că cei care se prezintă la sediul instituţiei cu anumite solicitări, în afara acestui program prezentat, vor fi preluaţi de către ofiţerul de serviciu şi puşi în legătură cu inspectorii din cadrul aparatului de specialitate, în funcţie de nevoia acestuia.